Tokom prepodneva zaposleni u Javnom komunalnom preduzeću „Gradski vodovod“ namestili su šahtu u Ulici 21.srpske divizije kod zgrade penzionerskog. Intervencija je stigla nakon našeg teksta https://prokupljepress.rs/2023/08/15/niko-nije-odgovoran-zs-odvaljenu-sahtu/#comment-98 , a prema rečima zaposlenih u JKP „Gradski vodovod“ niko do jutros nije prijavio problem.
-Tek jutros je stigao mejl od upravnice zgrade Dragane Đorđević, nešto posle 8.30 časova u kojem nas obaveštava o poomerenom poklopcu- navode u JKP „Hammeum“.
Čak i pre njenog dopisa, zaposleni su već obišli teren i utvrdili da je polomljen deo preklopa, te zavarili isti i namestili poklopac.
U slučaju kvarova uvek možete pozvati dežurnu službu JKP „Gradski vodovod“ i prijaviti problem koji je u njihovoj nadležnosti na broj telefona: 027/ 321-743 .
Ha, ha nije nameštena samo je spuštena.
Još gore jer slučajni prolaznik to nezna i može upasti.
Proveriću kasnije i javiću
Jel si proverila?
Ako je poklopac najveći problem,mi živimo u blagostanju….Prokuplje idealno mesto za život
Proverio, zavareno posle 2 godine.
I nije tačno da je tek sad prvi put prijavljeno ali očigledno da u ovom gradu institucije ne rade svoj posao dok se novinari ne umešaju.
Zato hvala Biljani Roganović, jer da nisi pokrenula verovatno bi se u vodovodu pravili ludi i dalje.
E sad smo svi srecni,ogorčeni(a) je sada postao srecni Prokupcanin,resio(la) je sve probleme grada Prokuplja👏👏👏👏👏
Sad ogorčeni prodjes pored sahte i pises sve je ok,pa udjes u hodnik zgrade da vidiš šta radi ta upravnica…..dal funkcionišu vrata, dal je okreceno, dal sve sijalice rade, dal ima neko cvece na hodniku(da oplemeni prostor),dal su stakla na broju….i malo po malo resis problem te zgrade,pa predjes na drugu i tako redom
Prvi, inicijalni tekst je napisala Snežana ilić, ne ja, ali hvala Vam. Svi zajendo eto rešili smo jedan mali/veliki problem.